:: SaLAm SeJAhTErA, sALaM 1 MaLAySiA ::

Salam buat semua warga bloggers...


Sudah agak lama blog PPDa SMK Tanjung Adang tidak dikemaskini. Ini adalah kerana kekangan masa yang tidak dapat dielakkan. Bagaimana pun, saya cuba sedaya upaya untuk memastikan blog ini terus wujud dan dikemaskini sekerap mungkin. 


Tahun 2012 merupakan tahun yang agak sibuk bagi saya bermula awal tahun sesi persekolahan sehingga ke hari ini. Di kelapangan yang ada ini saya cuba 'update' blog ini dengan sedikit perkongsian gambar-gambar yang diambil semasa menyiapkan laluan PPDa. Mungkin ini tidak sehebat sekolah-sekolah lain di Daerah Johor Bahru. Apapun, saya berbesar hati dapat mewujudkan laluan ini sekaligus berterima kasih kepada mereka yang membantu saya sepanjang hari. Semoga kita sama-sama mendapat manfaat apa yang ada di laluan ini. Terima Kasih.




0 comments:

Post a Comment